بهترین شیرآلات حمام

فهرست مطالب

بهترین شیرآلات حمام

بهترین شیرآلات حمام

استفاده از تجهیزات ساختمانی مدرن و کلاسیک در ساخت‌وسازهای امروزی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، با نصب در داخل دیوار محیط کمتری را اشغال می‌کند. درست حدس زدید؛ استفاده از شیرآلات توکار به‌عنوان یکی از محصولات در این زمینه باعث خلق محیطی زیبا در حمام خواهد شد. قبل از هرگونه اقدامی برای خرید این محصولات همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید.

چرا که عدم رعایت نکات اصولی در این زمینه افراد را متحمل هزینه اضافی و اتلاف وقت خواهد کرد. حمام جزو یکی از محیط‌های پرکاربرد در منازل است. ازاین‌رو استفاده از شیرهای باکیفیت علاوه بر طول عمر این محصولات، باعث ایجاد فضایی خلوت و زیبا خواهد شد. بهترین شیرآلات حمام در دو نوع توکار و روکار تولید می‌شود که نوع توکار آن، در طی سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده است.

نکات مهم در انتخاب بهترین شیرآلات حمام

باتوجه‌به محیط مرطوب حمام، در تولید تجهیزات برای این بخش باید توجه بسیاری نمود:

جنس شیرآلات حمام: باتوجه‌به مجاورت این ابزار ساختمانی با آب و رطوبت، استفاده از آلیاژی که دارای مقاومت بالا، عمر طولانی و ضدزنگ باشد بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود:

  • آلیاژ برنج: برنج جزو فلزهای ضدزنگ با عمر بالا در محیط‌های مرطوب است.
  • مس: این فلز باتوجه‌به خاصیت ضدباکتری آن، می‌تواند انتخاب درستی در این زمینه باشد. اما در صورت استفاده طولانی‌مدت از آن با تولید سرب، بسیار خطرناک خواهد بود.
  • روی: یکی دیگر از آلیاژهای استفاده شده در قطعات شیرها، مربوط به فلز روی است. اما این جنس نیز از دوام و طول عمر پایینی برخوردار است.

ازآنجایی‌که جنس به‌کاررفته در شیرهای حمام به‌صورت مستقیم بر روی آب خارج شده از آن تأثیر دارد، در انتخاب محصول درست دراین‌خصوص دقت نمایید. باتوجه‌به موارد گفته شده استفاده از آلیاژ برنج به‌عنوان فلز مورداستفاده بهترین شیرآلات حمام جزو نکات مهم انتخاب این محصول خواهد بود.

طراحی و شکل فیزیکی شیرهای حمام: از دیگر مؤلفه‌ها در انتخاب بعد از بررسی نکات فنی، مربوط به زیبایی ظاهری این محصول است. در حال حاضر کارخانجات تولیدی بسیاری در داخل کشور در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. همین امر باعث رقابتی‌شدن بازار این محصولات شده است.

یکی از امتیازهای مهمی که فعالان در این عرصه می‌توانند کسب نمایند، علاوه بر کیفیت قطعات به‌کاررفته در این محصول طراحی زیبا و بی‌نقص شیرآلات حمام است. هر چقدر تنوع طرح و رنگ در این زمینه بی‌نقص‌تر باشد، انتخاب و خرید این ابزار ساختمانی راحت‌تر خواهد بود.

ضمانت و خدمات پس از فروش: یکی از مواردی که باعث انتخاب محصولات متنوع شیرهای حمام می‌شود، گارانتی و ضمانت‌نامه آنها است. داشتن این ضمانت‌نامه و ارائه خدمات پس از فروش توسط تولیدکنندگان این محصول، از مهم‌ترین آپشن‌های انتخاب محصولات بهداشتی است. نوتریکا یکی از این شرکت‌های تولیدی است که با استفاده از قطعات باکیفیت و مرغوب محصولات خود را بعد از فروش نیز ساپورت می‌کند.

انواع شیرآلات حمام

یکی از ابزار ساختمانی مهم در ساخت‌وسازها که باعث ایجاد جلوه زیبای بصری می‌شود، مربوط به شیرآلات آن است. از انتخاب محصولات متنوع برای سرویس‌های بهداشتی و حمام مانند سایر نقاط منزل نیز نباید غافل شد. حمام نیز باتوجه‌به کاربرد بالای آن برای تمامی اعضای خانواده، باید در رأس این تغییرات قرار بگیرد. استفاده از انواع تجهیزات بهداشتی برای این محیط، علاوه بر ایجاد زیبایی بصری باعث بهبود استحمام نیز خواهید شد:

شیرآلات روکار

این محصول همان‌طور که از نام آن پیداست، بر روی سطح دیوار نصب می‌شود. این نوع از شیرها در دسته شیرآلات سنتی قرار می‌گیرند که از گذشته تا به امروز شاهد خلق محصولات متنوع و زیبایی دراین‌خصوص بوده‌ایم. نصب آسان، کیفیت قطعات، دوام و طول عمر و… از جمله ویژگی‌های مهم در این زمینه است.

شیرآلات توکار

در حال حاضر یکی از بهترین شیرآلات حمام مربوط به نوع توکار آن است. به‌طوری‌که در اغلب ساخت سازهای امروزی شاهد استفاده از این محصولات هستیم. نصب این شیرها به‌عکس نوع روکار در داخل دیوار انجام شده و تنها اهرم کنترل فشار و خروج آب آن بر روی سطح دیوار قرار می‌گیرد.

استفاده از این محصول شیک و مدرن علاوه بر ایجاد محیطی زیبا در حمام، در کمترین فضای ممکن بر روی دیوار نصب می‌شود؛ البته باید این نکته را خاطرنشان کرد که نصب این مدل مستلزم رعایت اصول همچون مطابقت ضخامت دیوار و این شیرها است. باتوجه‌به اینکه بخش اصلی شیرهای توکار در داخل دیوار قرار می‌گیرد، باید ضخامت دیوار در حمام به احتساب فضای خالی پشت کار بین ۸ تا ۱۰ سانت باشد.

عوامل مهم در انتخاب بهترین برند شیرآلات حمام

انتخاب یک محصول بی‌نقص برای خرید، علاوه بر مناسب‌بودن قیمت شیرآلات، نیازمند عوامل مؤثر بسیاری خواهد بود:

مصرف آب: یکی از نکات مهم در خرید شیرهای حمام، حجم آب مصرفی آن است. یکی از مؤلفه‌ها و موارد استاندارد برای انتخاب برند برتر شیرآلات حمام، کاهش مصرف آب، میزان فشار و پاشش آب توسط این شیرها است. بر طبق آمار اعلام شده، مقدار مصرف آب در شیرهای اهرمی حدود ۱۴ لیتر در دقیقه است. این در حالیست که شیرهایی که دارای کارتریج معمولی هستند، حدود ۲۲ لیتر آب در دقیقه خروجی دارند.

مقاومت و دوام: حمام جزو نقاط مرطوب در ساختمان است. به همین دلیل جنس به‌کاررفته در قطعات داخلی آن باید به‌گونه‌ای باشد که به‌سادگی دچار فرسایش نشود.

استحمام راحت: انتخاب بهترین شیرآلات حمام دارای اهمیت بسیاری است. از جمله دستاوردهای مهم انتخاب و نصب شیرآلات باکیفیت، استحمام راحت افراد خواهد بود. مدل‌های متنوعی از این محصول تولید می‌شوند که نوع اهرمی آن باتوجه‌به دارابودن مولفه‌های بسیار، گزینه مناسبی دراین‌خصوص خواهد بود.

نوع آبکاری: یکی از چالش‌هایی که بسیاری از افراد با آن مواجه شده‌اند، ازبین‌رفتن آبکاری شیرآلات است. این امر باعث ایجاد ظاهری نه‌چندان دلچسب در این تجهیزات خواهد شد. استفاده از محصولی که دارای عایقی مناسب برای این منظور است از دیگر نکات مهم انتخاب یک برند ایرانی خواهد بود. کروم، نیکل، برنز و برنج آلیاژ‌های به‌کاررفته به‌منظور آبکاری شیرآلات هستند که نوع کروم آن، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد.

ارتفاع شیرآلات: داشتن ارتفاع مناسب برای شیرهای حمام جزو مواردی است که شاید بسیاری افراد در مورد آن اطلاعی نداشته باشند. نسل جدید شیرآلات حمام با قابلیت نصب بر روی عرشه، دیوار و کف باعث می‌شود که افراد متناسب با شرایط موردنظر، یکی از این نمونه‌ها را انتخاب کنند.

نصب شیرآلات حمام: یکی از موارد حائز اهمیت در خرید این تجهیزات، نصب شیرها متناسب با شرایط محیط موردنظر افراد است. مسلماً هرچه کار نصب این محصول راحت‌تر باشد، موردپسندتر خواهد بود.

نوتریکا، برند ایرانی در تولید شیرآلات بهداشتی

باتوجه‌به افزایش تقاضای محصولات و ابزارهای ساختمانی، بسیاری از تولیدکنندگان داخلی به‌منظور رفع نیاز بازار اقدام به تولید این محصولات نموده‌اند. به همین دلیل شاهد تنوع بسیار در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف دراین‌خصوص هستیم. در این میان داشتن مولفه‌های بسیاری باعث انتخاب محصولات برتر در این زمینه می‌شود.

گروه تولیدی صنعتی نوتریکا به‌عنوان یکی از فعالان در این عرصه، سال‌هاست که مشغول به تولید انواع شیرآلات بهداشتی است. استفاده از تکنولوژی‌ها و تجهیزات به‌روز دنیا در این شرکت، باعث خلق محصولات زیبا، متنوع و با دوامی شده است.

نوتریکا با به‌کارگیری افراد مجرب و متخصص در مجموعه خود، باعث ایجاد تنوع در طراحی و تولید شیرآلات ساختمانی مطابق با طرح‌های مدرن و به‌روز دنیا شده است. ازاین‌رو یکی از گروه‌های منتخب تولیدی به‌عنوان بهترین شیرآلات حمام این شرکت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی محصولات متنوع این گروه تولیدی، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

کلام پایانی

انتخاب محصول برتر در زمینه شیرآلات بهداشتی مستلزم داشتن اطلاعات و بررسی محصولات مشابه در این زمینه است. امروزه باتوجه‌به نیاز بازار این محصولات، شاهد تنوع بالای تولید شیرهای حمام هستیم. طراحی ظاهری، جنس، نوع عملکرد، دوام و برند به‌عنوان موارد مهم انتخاب این محصول به شمار می‌روند.

خوشبختانه کارخانجات تولیدی بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. همین امر باعث می‌شود که با صرف هزینه مناسب و معقول نسبت به محصولات خارجی، قادر به خرید بهترین شیرآلات حمام با برند داخلی باشیم. استفاده از تکنولوژی‌های روز در برخی از این گروه‌های تولیدی، باعث خلق محصولات متنوع و زیبا همپا با سایر محصولات مشابه خارجی شده است.