واحد های نوتریکا

ریخته گری

در اولین مرحله تولید شیرآلات؛ مواد اولیه این صنعت یعنی آلیاژ و روی که به برنج نامیده می‌شود، داخل کوره قرار داده شده و در دمای۱۲۰۰ درجه سانتیگراد ذوب می‌شود. پس از آن جهت قالب گیری محصول مواد مذاب در داخل قالب‌های فولادی ریخته می‌شود. پس از سرد شدن و شکل گیری مواد، محصول ریخته شده از قالب جدا شده و تحویل واحد برشکاری داده می‌شود.

برشکاری

در این مرحله محصول قالب گیری شده توسط دستگاه، برش داده می‌شود و ضائده‌های اضافی از روی محصول جدا می‌شود و در نهایت محصول تحویل واحد تراشکاری داده می‌شود.

تراشکاری

در این واحد محصول توسط ماشین‌آلات CNC که از بروزترین ماشین‌آلات این صنعت هستند بصورت تماما اتوماتیک رو تراشی (لایه برداری peeling) می‌شود. عملیات peeling با دستگاه‌های CNC که اولین بار توسط شرکت شیرآلات نوتریکا وارد صنعت تولید شیرآلات شده است موجب می‌شود فرم ظاهری محصول کاملا مطابق با جزئیات طراحی تراش داده شود.

پرداخت کاری

در قسمت آبکاری سه مرحله عملیات روی محصول انجام می‌شود: 1. چربی گیری: در این قسمت محصول پولیش شده جهت چربی زدایی بدنه شستشو داده می‌شود. 2. وان نیکل: محصول عاری از چربی داخل وان نیکل قرار داده می‌شود تا 18 میکرون نیکل روی سطح بدنه محصول را بپوشاند. 3. وان کروم : محصول نیکل شده جهت شفافیت بیشتر در وان کروم قرار می‌گیرد.

رنگ

محصول آبکاری شده برای تولید رنگ‌بندی‌های مختلف از جمله سفید و مشکی‌، به صورت الکترواستاتیک در دمای 200 درجه سانتیگراد رنگ می‌شود.

مونتاژ

قطعات تولید شده در طی فرآیندهای قبل که تشکیل دهنده یک شیر هستند، در واحد مونتاژ به یکدیگر متصل شده و تشکیل محصول نهایی را می‌دهند.

کنترل کیفیت

در این واحد شیر مونتاژ شده توسط دستگاه تست فشار قوی به دو صورت آب و باد مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌گیرد که عملکرد فنی شیر بررسی شود و در صورت سلامت فنی و ظاهری، شیر نهایی با اضافه شدن متعلقات لازم بسته بندی می‌شود و پس از تکمیل بسته بندی به انبار محصولات منتقل می‌شود.

فروش

جلب رضایت مصرف کننده و پاسخ به تعهدات. حضور فعال در همه نمایشگاههای استانی. تبلور همه تلاشها در جهت نیل به هدف: "حق با مشتری است ".