مارک بهترین شیرآلات ایرانی

فهرست مطالب

مارک بهترین شیرآلات ایرانی

مارک بهترین شیرآلات ایرانی

شیرآلات از ملزومات هر خانه‌ای به شمار می‌روند که امکان دسترسی به آب شهری، قطع و وصل کردن جریان آب، تنظیم دما و تنظیم شدت آب را فراهم می‌کنند. این محصولات کاربردی توسط بسیاری از برندهای داخلی و خارجی به تولید می‌رسند که در میان آن‌ها شیرآلات ایرانی با توجه به کیفیت عالی و تنوع در طرح و مدل توانسته‌اند به خوبی تمامی سلیقه‌ها را پوشش بدهند و به یک محصول عالی و کاربردی برای استفاده در خانه‌ها تبدیل شوند. در ادامه به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی می‌پردازیم.

برترین برندهای شیرآلات ایرانی

شیرآلات یکی از ملزومات محیط‌های خانگی، اداری و تجاری هستند که با توجه به میزان تقاضای بالا و کاربردهای مهمی که دارند توسط بسیاری از برندها چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور تولید می‌شوند. خوشبختانه در سال‌های اخیر صنعت تولید بهترین شیرآلات ایرانی با پیشرفت فوق العاده‌ای مواجه شده و انواع و اقسام شیرآلات با بالاترین کیفیت و متنوع‌ترین مدل‌ها به تولید می‌رسند.

حتی برخی برندهای ایرانی به چنان پیشرفت و درجه‌ای در تولید شیرآلات رسیده‌اند که محصولاتی صادراتی تولید می‌کنند و در مقایسه با برندهای خارجی یک سر و گردن بالاتر هستند. اگر به دنبال بهترین برندهای شیرآلات ایرانی هستید، این نکته را باید بدانید که با توجه به کیفیت بالای محصولات ایرانی پاسخ به این سوال و معرفی بهترین برندها کاری سخت است، اما با بررسی شکل ظاهری، کیفیت و سبک طراحی شیرآلات مختلف ایرانی سعی کرده‌ایم بهترین شیرآلات ایرانی را به شما معرفی کنیم.

شیرآلات قهرمان

برند قهرمان یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا در حوزه تولید شیرآلات ایرانی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت ۳۵ سال تجربه در این زمینه باعث شده تا محصولات این برند به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی تبدیل شوند.

کارخانه شیرآلات برند قهرمان در ابتدا در تهران آغاز به کار کرد، اما پس از سال‌ها کارخانه این شرکت به اردبیل منتقل شد و در حال حاضر کارخانه شیرآلات قهرمان یکی از بزرگترین کارخانه‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود. محصولات برند قهرمان با توجه به کیفیت عالی و تنوع بالایی که دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و حتی به بیش از ۲۰ کشور در نقاط مختلف جهان صادر می‌شوند.

طراحی شیرآلات قهرمان در سبک‌های مدرن و کلاسیک صورت می‌گیرد و محصولات این برند با ۵ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌شوند. جالب است بدانید که در سال ۱۳۹۸ برند قهرمان توانست جایزه بهترین برند در کیفیت و تنوع شیرآلات را از آن خود کند.

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان با کیفیتی هم‌سطح با محصولات آلمانی تولید می‌شوند. متخصصانی که در این حوزه و در این کارخانه فعالیت می‌کنند، در تولید شیرآلات از تکنولوژی‌های فوق العاده پیشرفته و دانش و توانمندی‌های به روز کمک می‌گیرند.

محصولات راسان در طرح‌های کلاسیک، مدرن و فانتزی به تولید می‌رسند و نزدیک به ۳۰۰ مدل مختلف دارند؛ بنابراین دستتان در انتخاب و خرید شیرآلات این برند بسیار باز است و هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد. شیرآلات راسان با طرح‌های متنوع در رنگ‌های کروم، طلایی، سفید و با کیفیت بالایی که دارند، توانسته‌اند به یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندها در حوزه شیرآلات تبدیل شوند.

شیرآلات نوتریکا

از دیگر برندهای معتبر در حوزه تولید بهترین شیرآلات ایرانی می‌توان به برند نوتریکا اشاره کرد. گروه تولیدی نوتریکا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است. تیم متخصص و حرفه‌ای این مجموعه از مهندسان و صنعتگران مجرب تشکیل شده و بر اساس استانداردهای جهانی و بین المللی به تولید انواع شیرآلات با کیفیت می‌پردازند.

نوتریکا یکی از به روزترین و برترین برندها در حوزه تولید شیرآلات ایرانی است. کمپانی نوتریکا محصولات خود را بر اساس تکنولوژی‌های روز به تولید می‌رساند و حتی با برندهای معتبر جهانی رقابت می‌کند. تنوع فراوان و کیفیت فوق العاده از اصلی‌ترین ویژگی‌های شیرآلات نوتریکا محسوب می‌شود که باعث شده تا تولیدات این برند نه تنها در داخل کشور بلکه به کشورهای همسایه نیز در سطح گسترده‌ای صادر شوند.

دوام و ماندگاری بسیار بالا، تنوع در رنگ، تنوع در سبک طراحی، تولید با بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها از ویژگی‌های متمایز بهترین شیرآلات ایرانی برند نوتریکا است.

شیرآلات کی دبلیوسی

از دیگر برندهای معتبر و معروف ایرانی در حوزه تولید شیرآلات می‌توان به برند kwc اشاره کرد. محصولات این برند با استفاده از مواد و متریال مرغوب و با کیفیت تولید می‌شوند؛ بنابراین جای خود را به خوبی در خانه‌های ایرانی‌ها باز کرده‌اند. این شرکت در تولید شیرآلات ساختمانی و شیرآلات توکار مدرن تخصص ویژه‌ای دارد و حدود ۱۵۰ سال است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.

جالب است بدانید که KWC خط تولیدهای مختلفی در کشورهای دیگر جهان مانند آمریکا، ایتالیا و آلمان دارد. اما تنها شرکتی که به عنوان نمایندگی این برند در خاورمیانه شناخته می‌شود شرکت kwc ایران است.

شیرآلات شودر

برند معروف و شناخته شده شودر یکی دیگر از بهترین شیرآلات ایرانی محسوب می‌شود که از سال ۱۳۷۰ آغاز به کار کرده است. شودر بیش از ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و تجربه و سابقه‌ای دیرینه در این صنعت دارد. شیرآلات شودر بر اساس به روزترین تکنولوژی‌های دنیا به تولید می‌رسند و در طراحی آن‌ها تمرکز زیادی روی جزئیات است.

محصولات این برند بسیار متنوع هستند و برای بخش‌های مختلف ساختمان از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و… به تولید می‌رسند. محصولات شرکت شیرآلات شودر نه تنها نیاز داخل کشور را تامین می‌کنند، بلکه به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می‌شوند. وجه تمایز شیرآلات برند شودر در مقایسه با سایر شیرآلات طراحی خاص و مدرن محصولات این برند است. علاوه بر آن شیرآلات شودر با استفاده از بهترین نوع متریال تولید می‌شود و دوام و کارایی فوق العاده‌ای دارند.

شیرآلات درخشان

شرکت درخشان تنها در حوزه تولید شیرآلات فعالیت نمی‌کند، اما به واسطه تولید شیرآلاتی منحصر به فرد و زیبا شهرت زیادی پیدا کرده است. این کارخانه از اوایل دهه ۸۰ شروع به فعالیت کرد و به واسطه تولید محصولات متنوع و با کیفیت، به سرعت در میان بهترین شیرآلات ایرانی قرار گرفت.

شیرآلات کلار

شرکت تولید کننده شیرآلات کلار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. این برند اولین تولید کننده شیرلات توکار شناخته می‌شود. در تولید محصولات برند کلار از کارتریج‌های اروپایی استفاده می‌کنند. محصولات این برند نام آشنا بسیار متنوع هستند و در سبک‌های مدرن و توکار در رنگ‌های طلایی، سفید، کروم و… به تولید می‌رسند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد شیرآلات کلار می‌توان به کیفیت فوق العاده بالا، تولید با بهترین نوع متریال‌ها، آبکاری ۲۵ تا ۳۰ میکرون اشاره داشت. شرکت شیرآلات کلار طی سال‌ها فعالیت خود در این صنعت همواره رضایت مشتریان و مخاطبان را در پی داشته و در سال ۱۳۹۴ به عنوان برترین تولید کننده سال معرفی شده است.

شیرآلات ویلسون

برند ویلسون در سال‌های اخیر وارد حوزه تولید شیرآلات شده و از همان ابتدا با شعار تجربه‌ای متفاوت با محصولات ویلسون قدم در این عرصه گذاشته است. تنوع بی‌نظیر محصولات این برند و رنگ‌بندی فوق العاده آن‌ها در کنار کیفیت عالی باعث شده تا شیرآلات ویلسون سهم خوبی در بازار شیرآلات را به خود اختصاص دهند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شیرآلات ویلسون آبکاری بدنه این محصولات به روش PVD است. علاوه بر آن محصولات این برند با ۵ سال گارانتی به فروش می‌رسند و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند.

اگرچه از ورود این برند و حضور آن در صنعت شیرآلات مدت کمی می‌گذرد، اما کیفیت عالی، توجه به نوع متریال، طراحی خاص و تکنولوژی پیشرفته در تولید محصولات این برند باعث شده تا شیرآلات ویلسون از مرزهای ایران پا را فراتر بگذارند و به کشورهای مختلفی مانند ازبکستان، امارات، عمان و عراق صادر شوند.

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا باید شیرآلات ایرانی خریداری کنیم؟ خرید این محصولات چه مزایایی در مقایسه با خرید برندهای خارجی دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • بهترین شیرآلات ایرانی با استفاده از بهترین نوع متریال و بر اساس استانداردهای جهانی می‌شوند و عمر دوام بسیار زیادی دارند.
  • در برابر نم، رطوبت و سایر عوامل مخرب محیطی مقاومت فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهند.
  • در تولید شیرآلات ایرانی در کنار کیفیت و جنس شیرآلات توجه ویژه‌ای به سبک طراحی و ظاهر شیرآلات شده است.
  • این محصولات در رنگ‌های متنوع و سبک‌های مختلف برای افراد با نیازهای متفاوت و برای محیط‌های مختلف به تولید می‌رسند.
  • ماندگاری بالا و مناسب بودن قیمت شیرآلات ایرانی از دیگر ویژگی‌های ارزشمند شیرآلات تولید ایران به شمار می‌رود.
  • این محصولات اغلب دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند. بنابراین در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توان به گارانتی آن‌ها اعتماد کرد.
  • قیمت شیرآلات ایرانی در مقایسه با کیفیت بالای آن‌ها و در مقایسه با برندهای خارجی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بنابراین امکان خرید آن‌ها برای افراد با توان مالی مختلف فراهم است.

شما می‌توانید برای خرید انواع شیرآلات به محصولات نوتریکا اعتماد کنید و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید. این شرکت سالهاست با ارائه محصولات باکیفیت توانسته رضایت هموطنان عزیز را جلب کند و در رفع نیازهای آنها نقش موثری داشته باشد.

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در حوزه تولید بهترین شیرآلات ایرانی فعالیت می‌کنند. در این مطلب سعی کردیم به چند نمونه از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده شیرآلات اشاره کنیم.

این محصولات با استفاده از بهترین نوع متریال، بر اساس استانداردهای جهانی و با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته تولید می‌شوند و کیفیت فوق العاده‌ای دارند. شما با انتخاب شیرآلات از برندهای ایرانی در ازای پرداخت مناسب‌ترین قیمت‌ها محصولاتی با بالاترین کیفیت‌ها را تهیه می‌کنید. برای خرید محصولات برند نوتریکا می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.