قیمت شیرآلات نوتریکا

فهرست مطالب

قیمت شیرآلات نوتریکا

قیمت شیرآلات نوتریکا

قیمت شیرآلات نوتریکا

شیرآلات معمولاً، یکی از اصلی‌ترین اجزای تأسیساتی در ساختمان‌ها هستند که در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به صورت کلی به دو دسته واشردار و بدون واشر تقسیم می‌شوند، که هر یک ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

شیرآلات واشردار با وجود واشر درونی برای آب بندی به کار می‌روند و در انواع مختلفی همچون چرخشی، فلکه‌ای، مغزی و… ساخته می‌شوند. در مقابل، شیرآلات بدون واشر که به عنوان شیرهای فشاری نیز شناخته می‌شوند، بدون واشر داخلی عمل می‌کنند و معمولاً از جنس توپی، دیسکی و… ساخته می‌شوند.

با توجه به موارد ذکر شده، ممکن است بسیاری از افراد به دنبال برندی با کیفیت برای تهیه و خرید این محصولات باشند. نمایندگی شیرآلات نوتریکا یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه این محصولات است. شما می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر همچون دریافت قیمت شیرآلات نوتریکا می‎توانید از وبسایت این برند استفاده کنید.

شیرآلات چیست و چند نوع دارد؟

همان طور که در ابتدای متن ذکر شد، شیرآلات ساختمانی، ابزارهای بسیار ضروری و حیاتی در ساختمان‌هایی با کاربرد مختلف از جمله مسکونی، تجاری، و درمانی هستند. این ابزارهای کاربردی با فراهم کردن تجهیزات به منظور دسترسی به آب، نقش بسیار مهمی را در تأمین این مایه حیات، بازی می‌کنند.

با این حال، هر یک از این شیرآلات علاوه بر اشتراکاتی که با یکدیگر دارند، دارای ساختار و عملکردی منحصر به فرد هستند. امروزه، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، این محصولات، علاوه بر ارائه راحتی و آسایش به مصرف‌کنندگان، تاثیر بسیار زیادی در صرفه‌جویی در مصرف آب نیز دارند.

یکی از بهترین برندها برای تهیه این محصولات، نوتریکا است، شما می‌توانید به منظور دریافت اطلاعاتی همچون قیمت شیرآلات نوتریکا از وبسایت رسمی این برند دیدن فرمایید.

همچنین به صورت کلی شیرآلات‌ها دارای دو دسته کلی شامل واشر دار و بدون واشر هستند. شیرآلات واشردار، نوع خاصی از این محصولات هستند که برای جلوگیری از نشت آب، در داخل آن‌ها قطعه‌ای به نام واشر تعبیه شده است. معمولاً این واشر‌ها از جنس پلاستیکی ساخته شده‌اند، اما برای ساخت بدنه آن‌ها از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند.

شیرآلات واشردار در گذشته دارای کاربرد بیشتری بود، به همین علت امروزه به عنوان یکی از شیرآلات قدیمی به حساب می‌آید. مکانیزم باز و بسته شدن این نوع شیرآلات، به صورت چرخشی است و با کمی فشار دست قابل استفاده است. این مدل شیرآلات را نیز می‌توانید توسط برند نوتریکا تهیه نمایید؛ به منظور دریافت اطلاعات خدمات بیشتر همچون قیمت شیرآلات نوتریکا از وبسایت آن دیدن فرمایید.

شیرآلات بدون واشر نیز، نوعی دیگری از شیرآلات هستند که بدون نیاز به واشر برای آب‌بندی عمل می‌کنند. در این نوع شیرآلات، جریان آب با تنظیم یک سیمانکی درون شیرآلات کنترل می‌شود. این نوع شیرآلات به دلیل عدم نیاز به تعویض مکرر واشر، از طرفی نشت کمتری دارند و از این رو به عنوان یکی از راهکارهای مدرن برای آب‌بندی در سیستم‌های آبیاری و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع شیرآلات بدون واشر

شیرآلات بدون واشر دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. هر یک از این موارد دارای کاربرد خاصی هستند که توسط برند نوتریکا قابل دسترس هستند؛ شما همچنین می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر همچون اطلاع از قیمت شیرآلات نوتریکا از وبسایت این برند دیدن فرمایید.

توپی

شیرآلات توپی، الهام گرفته از شیرهای توپی قدیمی، از محبوب‌ترین محصولاتی هستند که در آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیرآلات دارای یک توپک در قسمت فوقانی‌شان هستند که با اهرم در ارتباط بوده و با تکان دادن آن، جریان آب را فراهم می‌کنند. به منظور تهیه این محصول و اطلاع از قیمت شیرآلات نوتریکا می‌توانید از وبسایت رسمی این برند استفاده کنید.

دیسکی

شیرآلات دیسکی، که به صورت تک اهرمی عمل می‌کنند، از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین شیرآلات آب در ساختمان‌های امروزی به شمار می‌روند. این شیرآلات دارای اهرمی هستند که روی بدنه آن نصب شده و به راحتی جریان آب را کنترل می‌کند.

چرخش اهرم به سمت چپ یا راست در این شیرها دمای آب را تنظیم می‌کند و پس از ترکیب آب در مخزن کارتریج، از علمک خارج می‌شود. ماندگاری بالا و کارایی قابل توجه این شیرها آن‌ها را به گزینه ایده‌آلی برای استفاده در منازل می‌کند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شیرآلات نوتریکا می‌توانید از وبسایت رسمی این برند دیدن فرمایید.

کارتریجی

شیرآلات کارتریجی به دلیل داشتن یک قطعه به نام کارتریج در ساختارشان که نیاز به واشر را رفع می‌کند، با این اسم نامگذاری شده‌اند. این نوع شیرها شباهت زیادی به شیرهای دو اهرمی دارند، با این تفاوت که عملکرد شیرهای کارتریجی آسان‌تر است. شیرهای کارتریجی به صورت دو اهرمی و تک اهرمی در بازار موجودند و قابل تهیه هستند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شیرآلات نوتریکا می‌توانید از وبسایت این برند دیدن فرمایید.

انواع شیرآلات واشردار

علاوه بر موارد ذکر شده، شیرآلات واشردار نیز دارای انواع مختلفی است که شامل شیرآلات فشاری، فلکه‌ای، چرخشی و مغزی است که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم کرد.

فشاری

شیرآلات فشاری ساختمانی با دو اهرم، به عنوان یکی از مدل‌های قدیمی و پرکاربرد در بین این محصولات شناخته می‌شوند. در این نوع محصولات، اهرمی وجود دارد که جریان آب سرد و گرم را جدا می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از این اهرم، میزان دمای آب را تنظیم کنید. این شیرها علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کارکرد نسبتا مناسبی دارند اما در برخی موارد نیز ممکن است کارآیی آن‌ها در حد انتظار خوب نباشد.

فلکه‌ای

شیرآلات فلکه‌ای نیز یکی دیگر از انواع شیرآلات واشردار هستند که برای کنترل جریان آب در حمام‌ها و آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند. این محصولات دارای یک واشر درون فلکه‌ای هستند که با باز و بسته کردن دسته، جریان آب را کنترل می‌کند. استفاده از شیرآلات فلکه‌ای در جلوگیری از نشتی و صرفه‌جویی در مصرف آب بسیار مؤثر است.

چرخشی

یکی دیگر از انواع شیرآلات واشردار، نوع چرخشی آن است که با یک سیستم چرخشی کنترل شده و جریان آب را تنظیم می‌کنند. این شیرآلات با یک دسته چرخشی که به دور یک محور متصل است، کار می‌کنند و با چرخش این دسته، میزان جریان آب را متناسب با نیاز کاربر تنظیم می‌کنند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که شیرآلات چرخشی علاوه بر سادگی کارکرد، دارای عمر طولانی و کارایی بالایی باشند که به همین دلیل در بسیاری از بخش‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع شیرآلات از نظر جنس سازنده

علاوه بر موارد ذکر شده، شیرآلات از نظر جنس سازنده نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شیرآلات نوتریکا می‌توانید از وبسایت این برند دیدن فرمایید و کاتالوگ شیرآلات نوتریکا را مشاهده نمایید.

جنس برنجی

این نوع شیر آب از جنس برنج ساخته می‌شود و برای مناطقی با آب سخت بسیار مناسب است. به دلیل مقاومت برنج در برابر رسوب‌های آب سخت، استفاده از این نوع شیر آب توصیه می‌شود. علاوه بر این، شیرهای ساخته شده از برنج زنگ‌زدگی کمتری دارند و ماندگاری بالاتری دارند. با این حال، این نوع شیر آب هزینه بالایی دارد، اما ارزش پرداخت آن هزینه را دارد.

جنس مسی

شیرآلات مسی از جنس آلیاژ مس و مناسب برای استفاده در مناطقی با آب سخت هستند. این نوع شیرآلات دارای ماندگاری بالا و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی است، به همین دلیل معمولاً در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت و تغییرات دما تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرند.

علاوه بر این، شیرآلات مسی به دلیل مقاومت زیادشان در برابر رسوبات آب سخت، از سرعت خوردگی و خستگی کمتری نسبت به شیرآلات دیگر برخوردارند، که این ویژگی‌ها آن‌ها را گزینه‌ی محبوبی برای استفاده در اماکن مختلف مسکونی و تجاری می‌سازد.

شیرآلات پلاستیکی

شیرآلات پلاستیکی از جنس مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند و بیشترین مورد استفاده آن‌ها در مناطقی با فشار آب پایین و کاربردهای موقتی و مختصر هستند. این نوع شیرآلات به دلیل قیمت ارزان و سبکی مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته اند، اما باید توجه داشت که دوام و ماندگاری آن‌ها نسبت به شیرآلات ساخته شده از استیل، مس یا برنج، کمتر است. از این رو، در برخی مواقع به عنوان یک گزینه موقت و یا در مکان‌هایی که فشار آب پایین استفاده می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، شیرآلات نقش بسیار مهمی در تمامی ساختمان‌های مسکونی تجاری و… دارند. به همین علت شناخت انواع آن و همچنین برندی که دارای محصولات با کیفیتی باشد، بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌ها و قیمت شیرآلات نوتریکا از وبسایت از برند دیدن فرمایید و از برترین محصولات این برند همچون شیرآلات نوتریکا مدل وارش نیز دیدن فرمایید.